Iekaisis sejas trijzaru nervs

Kādi padomi tautas dziedniecībā.....
Iekaisis sejas trijzaru nervs (ārstēšana notiek), bet varbūt ir kādi zelta vērti padomi no vecmāmiņu zelta receptēm!?

kissa38 (2009-01-26 08:39)      Tautas līdzekļus nezinu gan,no zālēm-Finlepsīns.Vispār neapskaužu,riebīga sajūta!

Jo9 (2009-01-26 08:46)  1 2 zelta stiigas uzlejums varetu lidzet

Red_n_grey (2009-01-26 10:05)      Finlepsīns, jā.

bacter (2009-01-26 10:16)  1   Osteoreflekso ārstēšanas metode.

marmorakaraliene (2009-01-26 10:21)      sajūtas tiešām pretīgas, it īpaši, ja "uzdod" pa kādu zobu. Esot cilvji, kuriem dēļ šitā zobuslakteri patukšojot zobrindas un bezpalīdzīgi pēc tam plātot rokas. Pēdējais, ko dara neirologi, ja nelīdz nekas - nerva nobloķēšana. Man ārstēja arī ar adatu terapijas palīdzību. Tpu, tpu, tpu, nu jau labu laiku miers no šitās likstas.

Ezjule (2009-01-26 11:28)    2 Tā ir briesmīga lieta. Reiz pašai gadījās izbaudīt visās niansēs. :( Labi palīdzēja "Aparmitas" neiroloģe bloķējot iekaisušo nervu,+ bija arī kaut kādas zāles-vairs neatceros kā sauca

laurita (2009-01-26 11:30)      Neapskaužu, uz savas ādas pilnībā izjusts prieks:( Finlepsīns dod atvieglojumu tikai uz stundām 4, ne vairāk. Bišķi labāk sāpes remdē Nimesil, taču pēc sastāva, būtības un darbības tas ir baigais draņķis.

piparbecinja (2009-01-31 19:34)    1 Streljnikovas elposanas vingrinajumi.

miniatura17 (2009-02-08 21:14)    1 Galvenais neapsaldēt un iet uz procedūrām!Veselību - turies!

ufuce (2012-03-19 13:18)      Draudzene nomocījās gadus, jo ar laiku atsāpinātāji vairs nelīdzēja. Tad lika starp to nervu un nez ko vēl kaut kādu plāksnīti iekšā - operācija ar caur galvaskausu. Tagad vismaz ir kārtībā....

labsa (2015-08-28 22:42)      mani šī liksta moka daudzus gadus.... nesaprotu vai to var izārstēt vai tikai apārstēt?
lietoju Airtal + neurorubin, bet sāp visu laiku.... neciešami.....:((((((

zenta18 (2016-04-08 19:12)      Man līdzēja tikai dixlovit, B grupas vitamīni izārstēja to nervu un pats dixo noņēma sāpes, iesaku

bitter_and_sweet (2016-04-14 18:56)      Jāiet pie ārsta.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu