Mati

mati foto attēls

Mati - jautājumi un diskusijas

Kā kopt garus matus vasarā, lai aizsargātu no saules? (6)
varbūt ir kāds ieteikums, jo visi mitrinošie balzami ir izmēģināti un nav vēlamā rezultāta, ko lai iesaak?
Arī mani mati saulē stipri ciešs, braucot brīvā dabā vislabākais būtu nesāt cepurīti.. bet ko darīt, ja pārsvarā staigājam pa pilsētas ielām.. .... Liec platmali!
Es gan pati to nemaz nedaru:))
Iegādājies jauku cepurīti...tas ir vienīgais līdzeklis,kuru iesaka visi frizieri.:))))) matu kopshanas liidzeklji ar UV filtru arii lieti noder.:)
Londai ir speciiali shampuuni vasarai. Londas veikalinjsh Majoros.:)
Majonezes maskas! ··· Mati: Kā kopt garus matus vasarā, ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
X5 kārbas remonts (19)
Kāds var ieteikt,kur ar normālu garantiju,bez apčakarešanas var salabot x5 ātrumkārbu?
no savas pieredzes..esmu jaajies ar taam vecaam mashiinaam visu muuzhu..nauda cupaam izgaazta..un esmu nonacis pie secinaajuma..nav veerts remonteet auto ja remonts paarsniedz 2 tuukstoshi..respektiivi nojucis kaads nopietns agregaats..te var vilkt paraleeles ar kazino..vot ieliec tu tuukstoti remontaa..un zemapzinjaa domaa taa..ja esmu daargi remonteejis tad nu auto ir salabots.un kalpos ilgi..ne vella..taa domaat ir tas pats kaa speelmanim.ja esmu daudz zaudeejis tad noteikti tuuliit vinneeshu..ir likums nerakstiits..ja juuk kaarba piemeeram.kaa tavaa gadiijumaa.tad naakamais buus suuknis.turbiina.motors.kompis..da jebkas..un saakas naudas riishana..cilveekam ir gruuti pienemt ka kautkas daargi pirkts ir jaaizmet..un iluuzija.ka ieguldot daudz buus auto kaa jauns..un taas dotaas garantijas servisos ir tikai reklaamas triks..esat dzirdejushi kaut vienu gadiijumu.kad remonteejot kaarbu piemeeram..un tai nojuukot atkaartoti..ka serviss bez maksas pa garantiju to labos?nav taada gadiijuma bijis Sory ,taču saprotu ,ka runa ir par BMW X5 automātkārbu???
Man ir Ford Company automehāniķa sertifikāts un tāpēc uzdrošināšos dot kādu padomu--lai ķertos klāt ātrumkārbai vispirms ir jāveic pilna auto motora diagnostika .Jo ātrumkārba ir pilnībā atkarīga no motora darbības.Ja motoram ir kādas problēmas,reizēm tas nav pat jūtams ,tad ātrumkārba nedarbosies kā nākas.Urrā remontniekiem vienmēr viss zināms..--kārba dirsā ,jāņem nost un jāremontē)))Un tad tiešām sākas problēmas...
Diemžēl ,es vairs neesmu lietas kursā par Latvijas ātrumkārbu speciem..Ari pirms gadiem desmit daudzi nodarbojās ar appišanu.Vienu ko varu ieteikt --painteresējies leišos --tie tagad darbojas diezgan godīgi ,bez apčakara..un speci viņiem ir daudzaugstākā kvalitātē nekā jebkur Latvijā!!!Un cenas tiešām pieņemamas.Bet kā jau teicu---vispirms diagnostika---100 proc kvalitativa diagnostika jau ir 90 proc no visa darba!@!!un ne visi ,kuriem diagn .iekārta ir diagnosti..lielāka daļa sevi par tādiem uzskata ))
Viss jau atkariigs, kas , un kaa ir braucis to autinnu. Ir milzu starpiiba starp vienkaarssi nojaatu auto, un taadu kur saimnieks visu laicigi dariijis. Milzu starpiiba. muusdienaas auto ir tik sarezgiitas uzbuuves ka nodilstot kaadai detaljai.mainot to blakus detalja kas ir bijusi kontaktaa ar to bojaato jauno detalju nepienem.jo taa pati aagrumkaarba..tur atstarpes starp zobratiem.gultnjiem utt..ir tik nieciigas.ka mainot vienu..otra detalja nepieguls tik preciizi pirmajai..taapeec jau daargiem auto..kaa mersedes.bmw..un citiem premium auto..ir liela jauda.komforts.nav vibraacijas utt..jo ljoti precizi katra detalja pielaagota ..tas taapat kaa mutee ieliekot vienu jaunu zobu.smaids neuzlabosies ja blakus bjus vecie zobi..tad jaamaina visi zobi mums latvijaa nav veel iegaajies tas ka ir taadi auto remonti..kuri neatmaksaajas..cilveeki par katru cenu grib savu luuzni atdziivinaat..kad biju iirijaa..tur izplatits defekts auto ka sajuugs beigts..jo kalnaina zeme.sajuugi deg nost..tad tur pilni sludinaajumi.kur noraada ka taads defekts..jo ja cilveeks pats neremontee..samainit to sajuugu iirijaa zervisaa maksaa 1500 eiro..kur ieklauts disks.kurvis.un arii sparats piededzinaats..un ir uzneemiigi cilveeki kuri nopeerk taadu auto.pats remontee..un tad paardod ejoshaa kaartiiba..un gribu noraadiit.ka cena smiekliiga taadus auto paardodot..noraadiita..tikai pie mums ir taa.ka peerdeveejs no ejosha auto cenas atrekina tik detalju un servisa cenu un grib notirgot..meklee mulkus vaardu sakot..reaali taads bmw x5..kura cena ir 5000 .(ja kaarba nobrukusi.tad noskreejiens liels acimredzot).tad nu luuk..taa auto cena patreiz ir 1700.ne vairaak(tresdalja)no vertiibas..vai muuseejie paardos pa taadu naudu?..nee vinsh ieguldiis remontaa veel 2500 eiro.un matemaatiski sanaak ka vinsh ja notirgotu pa 1700 ar kaarbas defektu..pluss nebuutu 2500 par remontu jaatdod..taatad 4200 buutu kabataa palicis..un biski pieliekot buutu nopircis taadu pashj bmw..un bez zervisa gemorojiem..nemaak muusu cilveekj skaitiit.nemaak..tas laikam nk skopuma..un autoram varu pastaastiit ko teiks servisaa.teksts buus taads..nemsim nost kaarbu.skatiisimies..un kad auto bez kaarbas.kaarba izjaukta pazinjos ka remonts 2500 .taa ir servisu prakse..apjaajiens ··· Mati: X5 kārbas remonts lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Bimetāliskie drošinātāji auto (24)
80desmitajos gados bija GAZ-53 auto. Tajā bija lielisks izgudrojums, bimetāliskie drošinātāji. Pārslodzē tie atslēdzās un ar veiklu pirkstu kustību ieslēdzās, atjaunojot darbību. Nevienā, mūslaiku auto, traktor tehnikā ...
Vienreizeeji ir taapeec izdomaati.ka cilveeki ar gaz 53 ir vienkaarshi debili..taa vietaa lai atrastu vainu vados un nesistu aaraa droshinaataajus..vinsh brauks kameer pats yzies gaisaa.un auto nodegs.... Praktiksi modernos autinnos neko vairs neizdariisi bez laptopa. Vai tas ir eerti cilveekim, nee! Vai tas ir tiessaam vajadziigs , nee. Vai tiessaam visas elementaaraas lietas autinna jaavada ar data cables, un chipsiem? Nee ! Un veelreiz nee.Zinat cik to chipssu modullu ecu ir autinnos , vakar programmeeju tiessi lai....lai iesleegtos lukturis priekssaa. Taa vietaa lai tas buutu plug and play , ir laptopa cietaajaa man 400Gb data ar softiem ....lai, ibj , "iesleegtos lukturis". Pamullkki. . Tas ja kaadam sskkiet normali, man nav ko teikt vairaak. Pameegginiet pabraukt , esmu braucis, ar Teslu, kur ir iets veel solis taalaak, visas fichas , pat visas elemntaaraas auto funkciju pogas ir sabaastas bakstaamaja ekraanaa.Pamegginiet to bakstiit braucot uz 150 ...good luck with that . Taapeec skaidri zinu, ka ja tas buus elektro autinnss, taa noteikti nebuus ssodien tesla. Nu ja vinnai varbuut ieklausiisies cilveekos, un nolaidiisies uz zemes.
Tehnikai, ibj, jebkurai ir jaakalpo cilveekam, nevis otraadi. Ssodien tas viss saak izskatiities, ka mees kalpojam tehnikai, un taas glluukiem. Ja kaads man te grib teikt, ka muusdienu tehnikai pateicoties datorizaacijai, ir mazaak problemu, ej ieskrienies ar pieri sienaa, varbuut saaksi ko tiessam saprast, kaa ir reaalajaa dziivee, nevis pie....oHo pie keyborda.
Tieshi taa..shii elektrikaacija ir izdeviiga ne jau auto lietotaajam.tagad bez spec servisa parasts elektrikis neko nevar izdariit..un taapeec servisaa par katru elektriska gljuka noveershanu prasa 3 ciparu skaitli...arij autorizeetie servisi pelna..pelna visi uznemot auto pirceeju..ironiski..krievijaa tagad razzos zigulus peec vecaam tehnologijaam..jo nav detalju vinjiem moderno...komforts braukshanaa cietiis mazliet..bet toties remonti leeti....kapitaalismaa viss kas tiek razots pirmkaart ir pelnjas noluukos..taapeec arii razo sarezgiiti...bet kameer cilveekam patiks visaadi sleedziishi .visaadi strunti.tikmeer maksaasiet..nebriiniishis ja driuz saaks razot auto.kursh veiks minetu brauciena laikaa kungi, nu, ja buutu kaut minimaala sajeega teemaa, juus zinaatu, ka musdienaas pamataa izejas izmanto IPS [Intelligent Power Switch], kas kontrolee izejas straavu, vajadzibas gadiijumaa izeja aiziet protect mode. Visu pateeretaaju Uavg tiek vadiits, izmantojot PWM [piem., spuldzes, utml.], nekaada ´´paarslodze´´ [paarspreigums] nav iespeejama. ´´releju´´ [klasiskaa izpratnee] skaits ir minimaals [es te par pusliidz moderniem auto runaaju]. Paarslodzes/fault conditions tiek piefikseeti, ierakstiti konkreetaa bloka EEPROM atminjaas, pa LIN/CAN datu kopneem info tiek nolasiits dCAN kopnee diagnositkas veikshanai. Nav NEKAADAS nepiecieshamiibas peec kaut kaadiem ´´bimetaliskajiem´´ droshinaataajiem. Droshinaataajs tiek izsists globaala bojaajuma gadiijumaa [kad ir nofeilojushas visas citas metodes/risinaajumi] un vispirms jaaveic remonts. Tikai pilniigs dolbajobs, ne elektrijis, maina droshinaataaju taa izsishanas gadiijumaa bez probleemas ceelonja noveershanas. Tāpēc ka tas iekš auto bija vienīgais, un pieskatīja tādas nenozīmīgas ķēdes kā pagriezienu rādītāji un un priboru panelis... ··· Mati: Bimetāliskie drošinātāji ... lasīt visu diskusiju (24 atbildes) –»
Jūtama deguma smarža salonā D režīmā? (5)
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Ellu paredz kaarbai mainiit pilniigi vissi razzotaaji. Tikai, sakaraa ar tirgus marketigu, izgudrojussi to"lifetime" ellu. Taa nav, pat tuvu tam nav. Pilns kaarbas serviss ir jaadara visaam automatiskajaam kaarbam, kad autinns ir nobraucis ap 100.000 ml.Un OBLEGATI jamaina ir filtrs, kas atrodas iekssaa kaarbaa, tas ir, jaanonnem ellas karteris, vajag jaunu filtru, bliivi. Jaalieto, tiessam silti iesaku, tikai orgginaalaa razzotaaja ellaas. Un jaamaina ella minimums 2 x uzreiz , ja nav speciaalas iekaartas, kas dod iespeeju nomainbiit pilniigi visu ellu, jo ja tikai iezliesi, ieliesi, apmeeram 1/3 plaiks nenomainiita.Tas taa.
Par deguma smarzzu. Jaskataas, vai vinkaarssi nepil kur ella uz izpluudes trubaam. Ja taa tiessaam ir kaarbaa , taa smaka, un D rezziimaa, ko lai saku , izlej ellu tiiraa traukaa, ja taa vairs nav caurspiidiiga, bruuna...tumssi bruuna, kaarba buus jaaremontee , aatraak, vai veelaak. No mainot ssobriid ,pusssadegussai kaarbai , ellu, arii filtru, tikai paatrinaasi kaarbas nobeigssanos. Kaapeec taa? Taapeec, ka vecaa ,netiiraa ellaa ir pilna ar abraziivaam dallinnqaam no diskiem, un tikai taa netiiraa ella paliidz ssobriid kaarbai straadat. Ielejot jaunu ellu, taa buus tiira, un diski saaks vienkaarssi sliideet, ecm nolasiis klluudas , un izsleegas visu, "sasals" vienaa robaa kaarbaa, karoche, jaavelk buus autinns uz remontu.
Kas var lidzeet ssobriid? Ir speciaalas piedevas, kas MAZLIET paildzina to visu , kaa Lucas Oil 10009. Sso esmu lietojis lloti daudz kaarbaam, un tiessaam darbojaas. Bet, kaa jau teicu iepriekss, tas viss ir...uz laiku tikai. Nodilussus , nosvilinaatus diskus kaarbaa nekas neglaabs.
Sākumam jānomaina eļļa. Eļļa jāapskatās - vai nav brūna, vai pēc deguma pati kārbas eļla neož. Ja biji Recro,čaļi būs kārbu piedirsuši.Mums armijā zēni komandiera Bobikam tā izdarīja...nomainīja vairākus šoferīšus,bet kā smird tā smird...beidzot sezonu,eļļu mainot atrada kur vaina...Jāmaina eļļa,neko darīt... Ir ražotāji , kas lietotāja instrukcijā neparedz ātrumkārbas eļļas maiņu.
Bet ja reiz mehānismam nepieciešama eļļošana, tad tā agrāk vai vēlāk būtu jānomaina.
Cik zinu, Audi tomēr rekomendē to mainīt ik pēc 50 tkm.
··· Mati: Jūtama deguma smarža salonā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Tā konkrēti atbildot,jānopērk cits C klases Mercedes,kuram ir tā servisa grāmatiņa. Var protams kladē rakstīt visus veiktos darbus un odometra rādījumus. Jau labu laiku Mersis servisa grāmatiņu neizmanto, visa informācija tiek saglabāta datu bāzē...cita lieta ir instrukcija, bet to Domenikā var nopirkt... Izdrukaa visu darbu sarakastu no dealera datu baazes , ja tev ir konts online tur uztaisiits. Elementaari tak. Ja nezini, kaa to izdariit, iebrauc pie vinniem nomainiit...vienu lampinnu, un pasaki, ka vajad izdruku. Es, it seviskski pirms pirkt lietotu kaadu autinnu, vienmeer skatos veiktos darbus konkreetajam autinnam. Jo tur var labi redzeet, ja autinnss ir saimniekam ......"chakareejis smadzenes."...:( av2. Jā tas laikam būs tas pareizākais variants. Bet vai tad Meršu centā to nevar izdarīt? Man pašam personiski ir bijuši tikai 4 auto . Un visi bez servisa grāmatiņām . Vienmēr esmu izticis bez .Man tās grāmatiņas nevajag ,jo ar katru auto braucu vismaz 7 gadus. Bet tiem kas pērk un pārdod 2 auto gadā - tas ir ļoti svarīgi .Ha-ha. ··· Mati: Kā tikt pie jaunas servisa ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Automātiskā ātrumkārba lec ārā no pārnesuma (21)
kas par vainu varētu būt,ja automātam ik pa brīdim lec ārā no Drive,ja pietur ar roku,uz priekšu kustas...cik tālu ar tādu var aizbraukt,vai jāmaina ātrumkārba??
laidies , mīļā sirds momentā uz servisu,,,,
atceros, ka es paliku rīgā , centrā uz tramvaja sliedēm,,,
es mersim dabūju mainīt kārbu,,,ieteica gan remontu,,,bet nolēmu , ka naf, naf,,,savam mīlulim nekas nav žēl,,,
Kaarbas remonts noteikti nebuus leets un biezhi vien vieniigais risinaajums ir iegaadaasties nomainjai lietotu kaarbu..ja nav slinkums, samekleejiet netaa info par kaarbu remontu Ceesis (karbu ruupniiica vai kaut kaa taa saucas) telefoniski sazinities un vismaz nokonsulteejieties..ir bijusi saskarsme ar vinjiem, ljoti pozitiivi.. remonts-zaudēts laiks,,,
motoru pārmest--pēcpustdienā mašīna apstājās,,,evakuators aizstiepa,,,serviss apskatīja,,,nākamo dienu braucu ar īres mašīnu, bet aiznākamajā no rīta jau braucu pakaļ mīlulītim,,,
aha...Reno Scenic? vo ,čoms ar to pašu jakalējās...slikti strādā pat pēc remonta!! Kurzemes pusē nav dzirdēti automātu remontētāji...da i mans paziņa,šobrīd nav darbā,lai pajautātu problēmu!! varu tel.nr iedot i savu sāpi apstāstīt viņam,ja vēlme:) šādu infu izraku- Automātisko ātrumkārbu remonti no 50 ls Stūres reiku remonti,Ritošās daļas remonti,motoru remonts.
Jelgava , T26703514. Vēl zinu, ka Baložos remontē automātus....jābrauc visiem Baložiem cauri pa galveno ielu un apmēram ielas galā, kur sākās trakais zeminieks ir garāžas.
··· Mati: Automātiskā ātrumkārba lec ... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) –»
Tiesības uz automātisko kārbu -> manuālo? (35)
Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē :D ). Tagad iemācījusies braukt aktīvā Rīgas satiksmē, varētu arī manuālo ...
Pasaki dzīvesbiedram, ka jātaupa arī ūdens, gāze un elektrība... Gatavo tam ēst uz ugunskura un udeni smel no upes... Lai iet nokārtoties uz mežu un apslaukās ar sūnām...
Reizēm ietaupījums neatsver komforta līmeni...
Var ietaupīt, kapeikas.
Vīrs ir kapeik......ējs
Cita lieta, ka nav iespējas ar manuālo braukt, ja pēkšņi ir vajadzība. Tāpēc uzskatu, ka uzreiz manuālā jākārto un brauc ar ko gribi :)
Par vīru taisnība-lai nemaisās-Ekonomaizers! Brauc vien ar šo-Pa Rīgu sievietei-sastrēgomos...tikai automāts. Man automāts nepatīk, liekas garlaicīgi! ··· Mati: Tiesības uz automātisko ... lasīt visu diskusiju (35 atbildes) –»
Automātiskā ātrumkārba un degvielas patēriņš (14)
Runā, ka automātiskā ātrumkārba ekonomē degvielu.Vai tā taisnība?
Ekonomiskaaka noteikti, ka nee, bet eertaaka noteikti - pa pilseetu! Bet, ja gribas izjust asaakas izjuutas, tad nu manuaalaa nepaarprotami ir paaraaka vai arii steptronic!!! Kaut gan ir bijis variants, ka vieglajam ar 1.6 automaatu rij mazaak, kaa taadam pasham escortinjam 1.6 ar manuaalo! Ar manuaalo tu vari braukt kaa gribi, ja gribi ekonomee, ja nee zhmiedz, bet automaats pie noteiktiem apgriezieniem paarsleedzas robaa, tur tu vairs neko nepadariisi un riis vinsh ti, cik tam vajadzees, taa luuk :))) ...ir, ir automāts ekonomiskāks.., līdz pirmajam pat vissīkākajam remontam.., vai apkopei... Muļķības :) Automātiskā ātrumkārba paceļ degvielas patēriņu par kādiem 5-20 % :) ekonomiskaaka ir...tikai tad, kad ar to autinju nebraukaa. tad ir vislielaakaa ekonomija:)
bet kaa saka - par komfortu ir jaamaksaa, t.i. gribi braukt ar automaatu, izbaudi visas taa priekshrociibas, bet par to arii jaapiemaksaa vairaak
mulkjiibas, automaatam pateerinsh ir lielaals 10-15% ··· Mati: Automātiskā ātrumkārba un ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kā pārbaudīt automātisko kārbu? (14)
Kā var pārbaudīt pirkšanas brīdī automātisko kārbu Volvo XC90?
Jaaskataas kaarbas ECM, vai nav atminnaa kaadi fault codi. Kaarbai jaauztaisa "cluch test", tas ir, ar diagnostikas PC iesleedz vissu attrumus peec kaartas uz vietas garaazzaa, un skataas, vai neraustaas, nav sitieni kaadi. Tad, uzssildiitai kaarbai, jaauztais tests uz cella, nu kaartiigi, arii sport rezziimos, parastos rezziimos utt. Kadi 20-30 kiolometri jaanogonko. Tad jaapaskataas kaadaa kraasaa ir ella karbaa, vai nav deguma smakas, vai nav tumssa, un vai netek nekur araa. Ko veel? Nu ja zini reaalo nobraukumu, tad tomeer vajadzeetu skatiities to ari. Automaatiskaas kaarbas praktiski nekad nekalpo ilgaak , kaa kaadi 200.000 km. Pluss, jaaskataas vai ir normalas apkopes taisiitas kaarbai savlaiciigi, ja ir pieejami service record.
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem".
Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Mati: Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Automātiskā kārba, kad auksta skan pārslēdzoties (7)
Automātiskā kārba no rītiem, kad vēsāks, skan pārslēdzoties.. Pirmos 3-5 kilometrus. Ko darīt?
autinnss ta kaads? gads, modelis, ari kaarbas, "automaatiskaas", ir visaadas.Ir milzu starpiiba starp Ford Tourus 6 pakaapju parasto outomaatu , VW divsajuugu , Subaru variatoru , M6 SMG "automaatiskajaam" kaarbaam, un to trokssnniem. Man skiet ka tie kas iesaka automaatam mIniit ellu pasi to maajaas dara!
Kopumaa padargi maksaa nomainiit ellu tomAtam, ja to dara pareizi., bet ja taa neliidz, komtad? Diognostika viennoziimiigi vispirms ja negribi maksaat 2x par ellas mainu
Nomainīt eļļu kārbā Pats praatiigaakais laikam ir nomainiit ellu un tad redzees, bet vispaar automaatu aukstaa laikaa vajadzeetu mazliet pasildiit ielikt draivaa un ar nospiestu bremzi pastaaveet.... Aizbrauc uztaisi diagnostiku,nežēlo 10eu.Ja automāts ir pzd.,tad eļļas maiņa ir pašapmāns,jo reāli ir kaut kas dirsā..es pārbaudu autiņu pret kalnu 10% paaugstināts,ja čakarējās,tad ir problēmas it īpaši ieslēgt atpakaļ gaitā..tā man bija VW B6 ar Dsg kārbu.. ··· Mati: Automātiskā kārba, kad ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu