Mati
Mati - jautājumi un diskusijas
Automātam klaudzoša skaņa atpakaļgaitā (3)
Man ir Volvo v50 D5. ieliekot atpakaļgaitā parādās klaudzoša skaņa. uz priekšu (D) nekādu trokšņu. pārslēdzas ļoti labi. vēl ja mašinā stāv uz slīpuma tad arī parking režimā ir tāda klaudzoša skaņa. kas tur varētu ...
Man ir Volvo v50 D5. ieliekot atpakaļgaitā parādās klaudzoša skaņa. uz priekšu (D) nekādu trokšņu. pārslēdzas ļoti labi. vēl ja mašinā stāv uz slīpuma tad arī parking režimā ir tāda klaudzoša skaņa. kas tur varētu ...
ja klaudzoša skaņa tad jabrauc uz servisu. Jo drīz var neklaudzēt.
Ticami kāda no dzinēja vai kārbas padušķām ir nosprāgusi.
domaaju , jaa, padusskas noraavussaas. Pameeggini pie atveerta motora paarsega , lai kaads paskataas uzmotoru, kad ieliec robaa un pagaazee, un uz atpakallu arii. Ja motors cilajaas konkreeti, padusskas gatavas :( Jaa nee, kaarbaa, kardaanaa, tiltaa kaada probleema.Lai gan tad parasti "mees vairs nekur nebraucaam" :(
··· Mati: Automātam klaudzoša skaņa ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Automātisko pārnesumu kārbu remonts (16)
Iedodiet lūdzu kkadu info, kur labo kvalitatīvi automātiskas kārbas !
Iedodiet lūdzu kkadu info, kur labo kvalitatīvi automātiskas kārbas !
Iesaku Cēsis... Viņi ir dārgāki nekā Artilērijas... Bet atbrauks pakalj autinjam ar pacēlāju un remontē godam...!!! Nu nezinu, nezinu... Mans autobraucēja stāžs 23 gadi, vidēji gadā 50k kilometri, tikai manuālis. Izņemot divus ar kapeikām gadus, kad bija automāts, kas nojuka pie 108k (tieši pēc garantijas).
P.S. Uz a/m apkopēm netaupu!!! Pārkāpu atpakaļ uz manuāli.
Nekas man nav nokritis "ručku" raustot. Automāts neiztur tik daudz, cik es no a/m prasu - 250k kilometru. Ja gadā brauc 10k - 20k kilometru, tad jā, var braukt ar automātu, un pie 100k pārdot, kad savu resursu izsmēlis. Ar savu nobraukumu es nevaru atļauties braukt ar automātu. Cēsis, Artilērijas ielā nevajag, it kā pat saistīti uzņēmumi, bet ir atšķirības. Bet vislabākais risinājums - mašīnu uz Tolmetu, un ņem citu mašīnu ar manuāli! lai ssodien (speciaali izveeleetos) brauktu ar mehaanisko kaarbu, ir vai nu baigaas piekabes jaavelk , vai jaabrauc gonkaas, un tad arii ir labaki risinaajumi. Muusdienu automaatiskaas kaarbas ir gan eertaakas 7x , gan arii ekenomiskaakas. Un vissas vinnas remonteejaas mieriigi. Jaa, lloti svariigi ko , un kaa dara tajaa remontaa. Var jau tikai samainiit vienu nojukussu detallu, var vissu komplektu, var veel konverteri uzlikt jaunu, suukni utt. Protams, mainiisies cenas arii. bet, ja kaads saka, ka ssodien labaak izveeleeties mehaanisko kaarbu, tad taa nav. Esmu braucis ar kaadaam 10 dazzaadaam automatiskjaam kaarbaam. Saakot no 4 aatrumu veca MB, un beidzot ar pilniigi juanaam 8 un 10 aatrumu ZF razzojumiem. Un braukts ir..kaadi gadi 20 tikai ar automaatiskajaam kaarbaam. Nulle probleemu ! Ziemmaa jaauzsilda mazliet , aukstai kaarbai nesleegt sport rezziimus, laiciigs pilns serviss, un viss. Kalpo ideaali. ja man tos 20 gadus buutu jaasleedz bijis ar roku naturaali miljons reizes paarsleedzies ....vissos trafikos utt, roka sen buutu atkritusi.
Cik maneejie Latvija ir teikussi, labaakie remonti automaatiskajam kaarbaam ir Ceesiis. Un nevajg censties vissu pa baigi leeto, jo kaarba nudien ir tas komponents autinnaa, kur ir veerts ieguuldiit.Motoram daudzko vari remonteet "no augssas" - zem kapota. Kaarbai ir taa, ka 90% taa ir jaacell nost, un tas darbs makssaa. cesis un kekava ari puikas ar viniem saistiti. ··· Mati: Automātisko pārnesumu kārbu ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
Kā noņemt mehānisko ātrumkārbu automašīnai Chevrolet Matiz, 995cm3, benzīns, 2008 gada izlaidums. (11)
Ieslēdzot 5-to ātrumu, sāk grabēt tā, ka liekas auto tūlīt uzsprāgs. Var braukt ar 1-2-3-4 un atpakaļgaitas ātrumu, nav nekādu problēmu.
Ieslēdzot 5-to ātrumu, sāk grabēt tā, ka liekas auto tūlīt uzsprāgs. Var braukt ar 1-2-3-4 un atpakaļgaitas ātrumu, nav nekādu problēmu.
var gadiities veel vadi uc. prichendaali.
tad 4-6kaarbas skruuves.
veco izmet atejaa. liec ar garantiju pirktu-lietotu. Kārbu var noņemt 5min laikā.Noteikti ka zobratam nolūzusi ir aus,jāmaina.bet tas varētu būt padārgi.Brauc uz servisu un noskaidro ··· Mati: Kā noņemt mehānisko ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Wv sharana 2000 gada automatiska karba 1. 2 iet tresaja iesledzas bet uz prieksu neiet un talak 4 ne (5)
4 talak nesledzas.bet no rita kad augsts iet visi uz 5min.kas par vainu?
4 talak nesledzas.bet no rita kad augsts iet visi uz 5min.kas par vainu?
Nevienu, ja skaties uz lietotiem auto. Īpaši attiecas uz auto ar DSG (VW grupa). Ja njem jaunu auto, tad vienalga, tikai tad, kad automašiņai beidzas garantija:
1) tirgo nost, telefona nr. ņem Zelta Zivtiņu, kuru pēc auto notirgošanas izmet;
2) atdod atpakaļ salonam un ņem jaunu auto, un atkal lieto līdz garantijas beigām.
Kaut kā tā... CVT ir tā saucamie variatori. Būtībā tai pārnesumu skaits ir atkarīgs tikai no kompja iestādījuma. Parasti ir sākot no sešiem. Ja par kalpošanas drošību, tad tieši dēļ šī mehāniskā variatora, tās būtu (it kā) nedrošākas.
Visi tie "tronic" ir tikai ātrumkārbas vadības bloku dažādoti. Nav svarīgi, vai pārslēdz uz grīdas vai pie stūres, galvenais ir ievērot pareizus, atbilstošus hidrauliskos šķidrumus un nemēģināt lieki ietaupīt naudu uz to apkopēm. Kas nu kuram patīk...
Es par manuālo, bet iečeko CVT kārbas.... Var pirkt jebkuru labu automātu. Noteikti nevajag pirkt pusautomātu, kur nav sajūga pedāļa, bet ātrumi jāslēdz ar roku. Ja ir interese, tad konsultācijas par auto iegādi Latladas mājas lapā. Es ieteiktu steptronic, no visām, ar ko ir braukts, manuprāt, labākā :P Jo vairāk pārnesumu, jo labāka braukšana (bet ne vienmēr). Bet vispār izvēlēties tomēr vajadzētu auto, ar kuru ir ērti un komfortabli braukt. Kāda nu būs tur kārba, tāda būs, katram ražotājam savs nosaukums, savas īpatnības...
Piemēram, man ļoti nepatīk Subaru jaunās kārbas, tāda sajūta, ka slēdzas kā divdesmitgadīgam mersim :D ··· Mati: Kāda automātiskā ... lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »
1) tirgo nost, telefona nr. ņem Zelta Zivtiņu, kuru pēc auto notirgošanas izmet;
2) atdod atpakaļ salonam un ņem jaunu auto, un atkal lieto līdz garantijas beigām.
Kaut kā tā... CVT ir tā saucamie variatori. Būtībā tai pārnesumu skaits ir atkarīgs tikai no kompja iestādījuma. Parasti ir sākot no sešiem. Ja par kalpošanas drošību, tad tieši dēļ šī mehāniskā variatora, tās būtu (it kā) nedrošākas.
Visi tie "tronic" ir tikai ātrumkārbas vadības bloku dažādoti. Nav svarīgi, vai pārslēdz uz grīdas vai pie stūres, galvenais ir ievērot pareizus, atbilstošus hidrauliskos šķidrumus un nemēģināt lieki ietaupīt naudu uz to apkopēm. Kas nu kuram patīk...
Es par manuālo, bet iečeko CVT kārbas.... Var pirkt jebkuru labu automātu. Noteikti nevajag pirkt pusautomātu, kur nav sajūga pedāļa, bet ātrumi jāslēdz ar roku. Ja ir interese, tad konsultācijas par auto iegādi Latladas mājas lapā. Es ieteiktu steptronic, no visām, ar ko ir braukts, manuprāt, labākā :P Jo vairāk pārnesumu, jo labāka braukšana (bet ne vienmēr). Bet vispār izvēlēties tomēr vajadzētu auto, ar kuru ir ērti un komfortabli braukt. Kāda nu būs tur kārba, tāda būs, katram ražotājam savs nosaukums, savas īpatnības...
Piemēram, man ļoti nepatīk Subaru jaunās kārbas, tāda sajūta, ka slēdzas kā divdesmitgadīgam mersim :D ··· Mati: Kāda automātiskā ... lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »
Automātiskā kārba - ieliekot D (drive) ripo atpakaļ (3)
Automātisko kārbu ieliekot pozīcijā D ripo atpakaļ, iedod apgriezienus rāviens. vai tas ir solenoīda bloka problēmas?
Automātisko kārbu ieliekot pozīcijā D ripo atpakaļ, iedod apgriezienus rāviens. vai tas ir solenoīda bloka problēmas?
Volvo XC 70 automāts W funkcija. (3)
Volvo XC70 2,4 dīzelis 2006.g. D5 automātiskā kārba ar iespēju pārslēgt manuāli. Ko nozīmē W funkcija automātiskajai kārbai un kā tā darbojas?
Volvo XC70 2,4 dīzelis 2006.g. D5 automātiskā kārba ar iespēju pārslēgt manuāli. Ko nozīmē W funkcija automātiskajai kārbai un kā tā darbojas?
Labs, izturīgs, uzticams auto, automāts ar multiplikatoru +/- nav gluži manuāla pārslēgšana, W funkcija -winter, tip ziemas režīms, sāk slēgties no otrā pārnesuma, samazina iespēju, no vietas uzgāzējot izspolēt, bet šo funkciju parasti jau veic pretisslīdēšanas sistēma, tā ir ieslēgtā režīmā defoltā, tākā pa lielam W paredzēts komfortam ja nu smagāka kāja uz gāzes pedāļa.
Principā jautājums apspriests. W- naw pirmā ātruma, tā atvieglo izkustēšanos no vietas uz slidenas ceļa virsmas
Ziemas režīms,labāk iekšā neslēgt,pabuksèju un šķiros no 2500 EUR par kārbas kapitālo.
··· Mati: Volvo XC 70 automāts W ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Ko darit, ka automatā iet antifrīzs? (9)
Audi a 6 ar 1.9 tdi automāts, visu laiku tiek iekšā antifrīzs, radiators lielais nomainits bet vienalga
Audi a 6 ar 1.9 tdi automāts, visu laiku tiek iekšā antifrīzs, radiators lielais nomainits bet vienalga
Augstos apgriezienos ielika D (4)
Iedevu auto un cilvēks sagazēja un iemeta draivā. kas varēja notikt? Sajūgs vai kārba pagalam? Automats Dodge 3.3i
Iedevu auto un cilvēks sagazēja un iemeta draivā. kas varēja notikt? Sajūgs vai kārba pagalam? Automats Dodge 3.3i
Kāds sajūgs ? Tas, kas varēja notikt - automāta diski nosvilt. Bet nepateici jau - kā tas automāts tagad uzvedas.
Bet kaa lai savaadaak ar automaatu riepas pasvilina? Padalies - sanaaca? Tieshaam interesee. Nekas dizhi vairaaks , kaa parasto sajuugu un kaarbu ar straujiem uzraavieniem driceleejot, nevajadzeetu notikt - samazinaasies kopeejais darbmuuzhs.
Gan jau ka kādu pusasi norāva.
··· Mati: Augstos apgriezienos ielika D lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
iepriekšējie jautājumi |