Zāles internetā
Kā bez receptes nopirkt internetā antibiotikas ?
Ineta
1
2
Ar to visu negribēju pateikt, ka antibiotikas jālieto pa labi un pa kreisi . Pilnīgi piekrītu , ka nepareiza antibiotiku lietošana rada baktēriju rezistenci. Pārāk maza deva, pārāk īsu laiku ( vidējais standarts ir veselas 10 dienas, ja nekļūdos ), neatbilstošas konkrētajām baktērijām. Tas viss izraisa to, ka kāda daļa baktēriju paliek nenokautas-tās vissīkstākās, un nākošreiz, grimstot imunitātei paceļ galvu tieši tās. Tad ar klepu, izelpoto gaisu utml izplatās no cilvēka uz cilvēku , un mēs sākam runāt par masveida saslimšanu ar infekciju, kas nepadodas parastajām, bieži sastopamajām antibiotikām. Tieši lai izvairītos no šāda scenārija , ir pareizi iekļaut antibiotikas recepšu medikamentu sarakstā un "izdot pret parakstu".
Bet problēma šodien ir, ka šie nav parasti laiki. Ekonomiskais karš pret ikkatru iedzīvotāju un īsts karš vien 800 km attālumā . Nu tur nav trīsreiz jāmin, vai vajag turēt mājās vienu antibiotiku paciņu vai nē. Labāk , nekā griķus, to vietā var uzkost kādu pieneņlapu, bet es personīgi ospamoksa vietā ākstīties ar ķiploku uzlējumu negribētu😆
Tas ir atsevišķs stāsts , augšējo elpceļu infekciju terapija un gremošanas trakta gļotādu iekaisums
2023-01-13 17:43
Ineta
1
1
av2, tu jau droši vien neiemetīsi linku ar uzticamām mājaslapām:)?
Paldies tev par viedokli un pilnīgi piekrītu .
2023-01-13 17:47
Ineta
1
1
neratni_stasti, antibiotiku nepareiza lietošana labāk palīdz izvairīties no infekcijas radītām komplikācijām, nekā antibiotiku nelietošana vispār .
Rezistence , jā, tā ir problēma. Nepareizi lietojot antibiotikas, radam rezistentus celmus, kuri nākošreiz radīs smagāku infekciju. To neefektīvi ārstējot, -piemēram , -ar standarta amoksicilīnu , mēs tiešām varam nokļūt pie slimības smagas gaitas. Smagu gaitu var pavadīt komplikācijas, tādas kā infekcijas izplatība uz apakšējiem elpceļiem, bronhiem un plaušām. Tieši to jau tu droši vien domāji, tikai nebija laika gari rakstīt .
2023-01-13 19:10
DanaL
1
Vai esi droša, ka pārzini tās pašas pneimonijas ārstēšanai vai streptokoka iznīcināšanai nepieciešamo antibiotiku grupu un devu? Tad tev vajag sagatavot krājumus arī iespējamā infarkta un cukura diabēta uzbrukumam.
Un iekārto savā miteklī, kā minimums, rentgena un ultrasonogrāfijas iekārtas. Katram gadījumam.
Verificētu asinsspiediena aparātu arī ļoti ieteicams glabāt kkur zem spilvena... Un vēl, un vēl.
Ja nu reiz tik grūti aprunāties ar dakteri vismaz attālināti un saņemt profesionālu palīdzību.
2023-01-13 21:14
Rudaabestija Pirms lietot da jebkādas antibiotikas ir divreiz jāpadomā, jo , nepareizi lietotas veicina pieradumu, līdz ar to kļūst neefektīvas, otrkārt pazemina imunitāti un organisma pretošanās spēju! Nevajag uz odu šaut ar zilonim domāto! Ja stāvoklis ir nopietns , tad no sākuma pārbauda organisma rezistenci uz konkrēto vielu, lai lieki nenovājinātu organismu un sasniegtu vajadzīgo effektu! 2023-01-13 21:48
Ineta
Ko es bez jums abām darītu, mļin. vari trīsreiz minēt , DanaL, vai es neesmu testējusi savu uzticamo mikrofloru un vai nevaru izskaitļot visvarbūtīgāko patogēnu, zinot simptomus, tajā skaitā izdalījumu kvalitatīvās īpašības.Arī lasot ziņojumus, kādi tad patogēni plosās konkrēti šodieniņ. Streptokoku, starp citu, labi ņem manis minētais amoksicilīns. Ja man ar dakteri jārunā attālināti , kā tu kategoriski iesaki, tad kur atšķirība par labu dakterim, pie noteikuma , ka infekciju un attiecīgo antibiotiku infa NAV valsts noslēpums. Bet, protams , arī daktere man ir vislabākā. Ja nu gadījumā .
Ar tevi rudaabestija, domāju , diskutēt lieki, savu panāci, mūs bišķi sasmīdināji
2023-01-13 22:54
Ineta oki, pakomentēšu rb arī, jo šitā klientūra, kas augšā pakomentējuši, viņu var ņemt par pilnu. Antibiotikas atšķirībā no, piemēram , CNS ietekmējošiem medikamentiem, pieradumu nerada pēc definīcijas , un tas ir pat redzams to raksturojumā, lasot zāļu aprakstu. Par imunitātes pazemināšanu tev varētu būt DAĻĒJA taisnība , IZPILDOTIES ATSEVIŠĶIEM NOSACĪJUMIEM. Mēs visi gaidām tavu izklāstu, darbības mehānismu , kā konkrēti tas iespējams . Es ta zinu, bet neteikšu , jo esmu ļoti, ļoti ļauna. Tātad gaidām tavu komentāru . 2023-01-13 23:01
Ineta
1
Arī infekciju slimību mešana pār vienu kārti ar sirds asinsvadu un endokrīnajām slimībām medikamentu rezervju ziņā norāda uz DanasL neprofesionalitāti. Vienkārši labs drugāns laikam palūdza cinniju pielikt pie vietas un neviens dakters nebij pa rokai, atsaucās šuvējs.
Infekciju slimību emergency medikamenta paciņai jābūt mājās katram tāpēc , ka lai saslimtu ar to, nav jābūt predispozīcijai, kā tas ir ar SAS un endokrīnajām . Kuras uzbrūk nemanot tikai tad, ja cilvēks nav kursā par medicīnu vai apveltīts ar vispārēju inteliģenci, vai nav labās rokās. Manā gadījumā man ir predispozīcija uz augšējo elpceļu infekcijas smagāku norisi manu darba apstākļu dēļ , kā arī ārsta neesamības dēļ tur, kur atrodos. Aiz to arī aizdomīgā interese par aizliegto augli😆
Katra situācija individuāla, bērni.
btw, ņemot vērā antibiotiku eksportu uz UA neveidojot obligātos krājumus Dzimtenei Latvijai, šī tēma var kļūt aktuāla arī jums. Tāpēc nevajag mani kaunināt. Labāk atveriet kādu algoritmu internetā, kur minēta patogēnu-antibiotiku "saderība" vai ieteicamās diennakts devas saistībā ar ķermeņa masu un simptomu izteiktību. Pie viena varat probiotiķu tabletes iegādāties, lai kaut nedsudz restaurētu dabīgo zarnu mikrofloru, ko antibiotikas nopļāvušas kopā ar sliktajiem mikroorganismiem. Rudā bestija jau arī gribēja ieteikt probiotiķus, tikai aizmirsa, tāpēc mans komentārs
2023-01-13 23:28
Rudaabestija 3 Uzdod jautājumu, bet pati tik advencēta,ka rodas domas,kāpēc tik glups jautājums!:D 2023-01-14 00:04
Ineta Man diemžēl vajadzēja atbildi uz šo jautājumu . Paldies visiem , kas atnāca , un sevišķi , joenam un av2, kuri arī pateica to, ko vēlējos uzzināt 2023-01-14 01:12
Ineta
Antibiotikas samazina leikocītu skaitu un izjauc normālo balansu starp dažādiem leikocītu veidiem. Jo, piemēram , nokauj neitrofilos leikocītus.
Tas par imunitāti
2023-01-14 14:28
ruk
1
Hey, hey.... Ineta... Tagad kļuva interesanti, kas tad īsti esi - veca studente, nesanākusi daktere, vai medmāsiņa, kas mēdz kāpt pāri savai galvai (vispār jau cienu medmāsiņas).
Ja reiz Tu būtu tik profesionāla un zinoša - nekādas problēmas nebūtu aiziet pie kāda no kolēģiem, tiktu pie receptes. Savā mūžā man bijusi nepieciešamība pēc Antibiotikām vien vienu vienīgu reizi, ja neskaita perioperatīvi to pašu amo..... ar c.... (gan jau sapratīsi pati).
Nu nav jēgas visiem turēt antibiotiķus mājās. Tāpat kā stiprākus pretsāpjniekus - kad leģitīmi savajadzēsies, tad termiņš būs garām.
Šitā jau ir - kāds saceļ paniku, visi saskrien uz aptieku, izpērk (jo redz nebūs), un uz kādu laiku tiešām nebūs - nepagūs piegādāt. Cietīs tie, kam tiešām viņas vajadzīgas.
Nē, nu, protams, tāds farss jau būtu patīkams austrumu kaimiņiem (RUS) ,kur atkal varēs stāstīt - redz kā, bez mums latvieši mirst no elementārām slimībām, jo tie atpalikušie antibiotikas paši uzražot nevar
2023-01-14 15:05
Ineta
"Nesanākusi" es esmu jūsu pīļu dīķītī, kur darbojas princips :"Ja reiz Tu būtu tik profesionāla un zinoša - nekādas problēmas nebūtu aiziet pie kāda no kolēģiem"
Viens zvans, un recepte rokā
Otrs zvans, un Ineta nesanākusi
Trešais zvans un vajāta pa puspasauli
Vācieši mani joprojām ņem.
Attiecībā uz taviem ārstēšanās un personīgo zāļu uzkrājumiem, nu neder tie visiem. Es varbūt nemaz neatrodos vietā, kur pieejama medicīniskā aprūpe . Antibiotikas gatava sūtīt no ASV, līdz ar to neradu konkurenci vietējiem
Vēl kas?
2023-01-14 16:49
Ineta
vispār jau medikamentu pieejamību varēja organizēt tā, lai būtu obligātās rezerves, kā jau te minēja . Lai pilsoņiem nemaz nav vajadzības šturmēt aptiekas, nedz normālajiem, nedz trakajiem.
Tagad atliek tikai aizstāvēt to veidojumu, kas nu sanācis. NO BAISĀS KRIEVIJAS .
2023-01-14 17:17
ruk
1
Tad par ko šausmas, kas šeit jārisina ?
Recepti vari dabūt, tātad nav pa aplinkus ceļiem jāmeklē. (runājot par atrašanos LV) - aptiekā vai internetaptiekā būs vieglāk atrast kā kreisajos ceļos. Viennozīmīgi drošāk.
Pēc maniem novērojumiem - izskatās, ka esi vien trollītis, kas grib mākslīgi izraisīt paniku, cik viss slikti, ka mums antibiotiku bez krievijas nav.
Viss ir un pietiek. Saražot arī var - rūpnīcas ir. To, ka pašlaik sūta uz ārzemēm - ļoti labi, tanī gaļā kas mētājas kara laukā sazin kas var saveidoties, nemaz nerunājot par ievainotajiem bērniem , civiliedzīvotājiem, kam palīdzēt vajag. Slimnīcas rašisti bombardē - medikamenti (arī mediķi) iet bojā.
un nu ko par tām rezervēm - kāda jēga turēt tūkstošiem tonnu antibiotiku noliktavās ? Pēc tam dosi pacientam tādas - ar notecējušu termiņu, nezin kā uzglabātas ... ?
P.S. par "kā te jau minēja" - tu atsaucies uz sevīm - troļļa pazīme ....
2023-01-14 19:42
Bruklenkuka Dievs pasarg no antibiotikām.Vīrusi tām šķauda virsū. 2023-02-02 16:40
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 36 (kopā 36) |