Pirmās oficiālās zāles pret Covid-19
https://www.bbc.co.uk/news/health-59163899First pill to treat Covid gets approval in UK .
Nu ko,oho,bļauri un meļi ,nāksies jums izdomāt jaunus melus,tāpat kā bruņumašīnu iepirkuma skandālu,kuru jūs ar putām uz lūpām noliedzāt!
Sigvarts60
8
siikaa16 18:59
Nodokļus maksā visi. Arī tie, kuri piespiedu kārtā ir aizsūtīti sēdēt mājās bez darba pret viņu gribu. No kaut kā viņi pārtiek, tātad veikalā pērk kaut kādā veidā (vienalga kādā) un katram pirkumam PVN maksā, akcīzes nodokli maksā, un no tā arī veidojas valsts budžets, no kura arī tiek ņemti līdzekļi ārstēšanai. IIN galvenokārt tiek novirzīts pašvaldībai.
2021-11-05 20:24
DanaL
2
6
janisqwerty, visu tu par mani zini - i par ūsām, i par cirozi, i par 25 gadiem oho...
No kurienes tev būtu tāda interese un tik daudz informācijas, par sievieti, kura tev nepatīk???? Par loģiku esi kādreiz kaut ko dzirdējis?
Punduri, kad iemācīsies pasūtīt internetā kaut ko vairāk par tualetes papīru, raksti atkal, es tevi atkal, kā vienmēr, ignorēšu.
Jā, es arī vienmēr ieņirdzu par tiem taviem piena kokteiļiem.
2021-11-05 21:03
CoCoSan 5 Lasiet un beidzot kaut māazliet izglītojaties - "Veselības aprūpes finansēšanas likums", nevis vibrējat netā ar savām muļķībām. Taisni vai kauns, ka sabiedrībā tik daudz bauru. Nekāda vakcinācija nespēj ietekmēt indivīda tiesības uz veselības aprūpi. 2021-11-05 21:44
jozolsen 6 Remdesevir 5 dienu kurss maksā 2,5 tūkst. eiro un maz, visiem nepietiek. Slimnīcās šķiro.. 2021-11-05 21:48
AivarsN 3 6 Kad cilvēki sapratīs, ka vakcīnas ir gēnu ierocis, būs jau par vēlu. Ja pats to izgudrotājs pasaka, ka ģenētiskās izmaiņas ir neatgriezenisks process un izdzīvošanas iespējas ir līdz 2-3 gadiem, bet līdz pat 0,8% vakcinētie nomirst jau pirmo divu nedēļu laikā, tad kāpēc nevar likties mierā, bet grib vēl citus cilvēkus paraut līdzi? Varbūt labāk pārdomāt dzīvi, izlabot pielaistās kļūdas, nevis taisīt vēl klāt jaunas problēmas? Nav ko skatīties uz genocīda organizatoriem. Viņi jau sen nevalda pār saviem ķermeņiem. Taču cilvēkiem nekad nav par vēlu laboties. Nākošā dzīve gaismas pasaulē, vai peklē, būs atkarīga no šīs. Cilvēki ir dabas sastāvdaļa. Tāpēc zāles pret visām slimībām, meklējamas dabā, nevis pie šarlatāniem un slepkavām. 2021-11-05 22:46
siikaa16
5
7
20:22; 20:24; 21:44.
Medicīnisko palīdzību finansē no sociālām iemaksām, pašvaldības finansējuma un valsts budžeta.
Tagad, vienkāršā rēķināšana. Pelna 1000 eiro mēnesī. Ņemam PVN 21%. (Ne jau katru gadu pārdodam māju, mašīnu vai jahtu.) Gadā samaksājam 2520 eiro nodoklī. Pieņemsim, ka pašvaldība gadā 500 eiro par mums finansē un mums ir vēl sociālās iemaksas.
Brauc ātrie pie covidnieka. Uz ceļa notikusi avārija, tur policija regulē satiksmi un ugunsdzēsēji notīra ceļu. Covidnieks nokļūst slimnīcā. Smagie gadījumi izmaksā 1000 eiro dienā tikai par zālēm. Mūsu covidnieks izmaksās 700 eiro dienā jau ierēķinot medikamentus, medicīnas personāla un slimnīcas izmaksas. Guļ 10 dienas, izmaksā 7000 eiro. Covidnieks pēc pirmās dienas jau ir mīnusos. Ātrā palīdzība izmaksā. Arī policija un ugunsdzēsēji, ceļa uzturēšana. Nesanāk tāda summa, lai bļautu maksāju nodokļus man pienākas.
Neatliekamo palīdzību var saņemt katrs, maksā vai nemaksā nodokļus. Bet ir atšķirība, vai cilvēks vakcinēts, lai nenonāktu tādā situācijā. Vai skaita tikai savas tiesības un nevakcinējas. Par kādu naudu jūs ārstēs? Par vakcinēto. Kuri tad sanāk tie liekēži, kas citiem uz kakla sēž?
2021-11-05 23:00
AivarsN 5 7 Vakcinētie strauji pārpilda slimnīcas ar saviem insultiem, infarktiem, trombozēm, audzējiem un citām vakcīnu izraisītām slimībām. Nepietiek ar to, ka vakcīnas saņēmuši par budžeta līdzekļiem, vēl papildus noslogo medicīnu ar savām problēmām. Veseliem cilvēkiem tūlīt vairs neļaus strādāt un tad būs tādā pakaļā, ka maz neliksies. Bet protams, pie visa vainīgi atkal nevakcinētie. 2021-11-05 23:16
Kaskaade
1
6
Pag, droši vari apgalvot, ka vakcinetu cilvēku ambulancēs nav un tie neizmanto NMPD pakalpojumus? Tavi apgalvojumi kur balstās, masu saziņas līdzekļu sniegtajā informācijā un ķēķī uz kalkulatora veiktajos aprēķinos? Tavi apgalvojumi bastās deklarācijā, maksājiet nodokļus, bet uz veselības aprūpi neceriet?
Zeme atveries, kādas šausmas, ka visiem infantiem ir pieejams interneta pieslēgums.
2021-11-05 23:27
Marcells 2 Jēga no tām ziņām ja viņas praksē nav man pieejamas? :D 2021-11-06 00:13
Tessa
5
7
nav saprotams, ko Aivars darija slimniica, kad aicinaja pie sevis ciemos, droši vien lasija lekcijas arstejošam arstam.
Kaskaade, beidz cepties. katram palidziiba, protams, pienakas. bet katram ir arii pienakums pret sabiedriibu, no moralas puses. ja tu uzskati sevi par paraku, salidzinot ar arstu, epidemiologu un virusologu, tak skaidrs, ka pati varesi tikt gala, nafik tev ir vajadziigi tie diletanti?
logiski taču, ne?
man ir galiigi vienalga, kas notiks ar tiem, kuri ir darba nemeji un nav vakcineti, ka tur tagad, 3 menešu diikstave, tad atlaišana, bezdarbnieku pabalsts un darba meklejumi vai sava businesa uzsakšana, nu tur rokdarbi vai vel kas, nezinu. nav man nekadas daljas.
bet ja vini man reali trauce stradat un vinju delj man ir jasež bez ienakumiem, un es vel nezinu, cik ilgi, es netaisos kluset. Jo mana nozare stav visa, mes nedriikstam pilniigi neko, kaut gan pec manam domam mums butu drošs zaljais koridors un mes varetu stradat kaut lauka, arii to neljauj.
tad ko tu gribi, lai es stavu klusu? nu nebus. jo jus, nevakcinetie ir lielakie bļauri un delj jums ir šitie sudi.
es jau ta izvairos runat kovittemas, bet reali izabeļī jus man. vel par nodokliem kko fantazejiet un par melno ekonomiki. možka painteresejies vida, cik musu nozare samaksa?
afigetj šito pašparlieciibu, man toč skauž, es ta nemaku ciniities, ja man nav taisniiba.
kstati, Liepajas slimniica mirij nost ka mušas man zinamie agresivie antivakseri. ja godiigi, man ir žel, es pazinu šos cilvekus sen, vel pirms gadiem 20, un ir patiesi skumji, ka vinjiem bija jamirst sava stulbuma delj.
2021-11-06 08:22
saulite34 2 4 Tās jaunās zāles pret Covid-19 jau arī tiek ieteiktas slimniekiem ar sirds slimībām,varbūt tās zāles apstādinās vīrusu,bet nav jau garantijas,ka pēc tam cilvēkam nebūs citas veselības problēmas,gudri cilvēki cenšas izvairīties ,lai nesaslimtu un daudzi vakcinējas paši priekš sevis. 2021-11-06 09:02
Kaskaade
3
6
Tessa, es necepos, es izglītoju sabiedrības daļu, kura vientiesīgi dzīvo ārpus valstī nodibinātā tiesiskā regulējuma un zināšanām par ikviena indivīda pamattiesībām.
Nu par kkādu morālo pienākumu es stipri pašaubos, bet piekrītu vienā aspektā, ikvienam ir maksimāli jāievēro individuālās piesardzības pasākumi. Par kādu morālo pienākumu var iet runa, ja zināma sabiedrības daļa, bravurīgi, balstoties pārliecībā, ka nu ir kļuvuši neievainojami, pārgalvīgi dodas ceļojumos uz ārvalstīm, piedalās pasākumos un bez īpašas vajadzības dodas uz vietām, kur pulcējas daudz cilvēku. Šādos apstākļos visai grūti iztēloties vīrusa izplatības tempu samazināšanos.
Kāds sakars ar morālo pienākumu, pārākuma sajūtu un diletantiem, tā arī nesapratu tavu izsaukuma loģiku. Loģika ir vesela zinātne, un ja par to visai mazs priekšstats, rekomendējoši pat labāk uz to neatsaukties. Morāle nav likums, vakcīnskepse nav pārākums, un ārstniecības personāls, kurš nav iesaistīts politiskajās intrigās, nav diletanti.
Ir samērā jokaina sajūta, ka arī "itkā" domājošu cilvēku daļa ir nokļuvusi covidhistērijas un panikas straumē, akli neredzot, ka sabiedrības polarizācija ir kādam stipri izdevīga. Kamēr pūlis savā starpā karo un viens otru piebeidz, kāds tajā laikā no tā gūst labumu - novērš uzmanību no tiešām nopietnām problēmām un/vai bezceremoniāli gūst lielu peļņu. Nu tas ir aptuveni kā klasiskajā karā, kamēr divas puses viens otru izputina un nogalina, ieroču ražotāji kļūst aizkosmiski bagāti.
Var jau protams samērīties petenītēm un atbildēt ar to pašu - man ir galiigi vienalga, kas notiks ar tiem, kuri ir darba nemeji un ir vakcineti, ka tur tagad, 3 menešu diikstave, tad bankrots, atlaišana, bezdarbnieku pabalsts un darba meklejumi vai sava businesa uzsakšana, nu tur rokdarbi vai vel kas, nezinu. nav man nekadas daljas.
Tikai reti infantils cilvēks var aizdomāties, ka viņam traucē citi cilvēki, nevis procesu menedžments, kurš novedis lī
2021-11-06 09:52
Kaskaade
2
5
Tikai reti infantils cilvēks var aizdomāties, ka viņam traucē citi cilvēki, nevis procesu menedžments, kurš novedis līdz absolūtam traucējumam.
Tessa? Esi grāmatvede? Ved sava darba devēja grāmatvedību un tev ir pilnībā caurspīdīga informācija par tava darba deveja naudas plūsmām un to uzskaiti caurspīdīgā grāmatvedības sistēmā? Ja ne, labāk nekomentē nodokļu maksāšanas jautājumus un ēnu ekonomikas īpatsvaru uz kopējā tautsaimniecības fona.
Un noslēgumā. Man arī žēl tos, kuri izdarījuši pašnāvības, gājuši bojā ceļu satiksmes negadījumos vai miruši infarkta, insulta, vēža vai citu apstākļu dēļ. Atliek vien vēlreiz pabrīnīties par cilvēka visvarenības sajūtu, domājot, ka viņš pats spēj noteikt sakritības notikumu virkni savā dzīvē un patstāvīgi izlemt savas dzīves ilgumu.
2021-11-06 09:56
Tessa
2
2
nu, konkreti manu darba vietu bankrots nekadi neskars, arii mani ka profesionali noteikti ne, vieniigi tagad es neatljaujos negodiigi rikoties un sniegt savus pakalpojumus enaini.
pilniigi iespejams, ka tevi arii neskars bezdarbs, ja, teiksim, tu esi IT nozares specialists un darbu veic attalinati apriori, vai, varbut, tev dziivesbiedrs miljonars. tad vispar šokolade, kas tur ko pardziivot.
bet tu nevari noliegt to, ka vari jebkura bridi saslimt, pat nezinot, kur to zarazu esi nokerusi. kapec ir pašam jaiekrit ne-gripas lamatas un smagi jacinas pie aparatiem, nevis laiciigi par sevi parupeties? bet nu ko es te skaidroju, cilveki tak paši ir gudri, kam vinjiem to indi. A to, ka padomijas darzinjos poteja un mammas par to pat nezinaja un talak papiri gaja uz skolu un tur turpinaja potet, tas nekas. tad neviens nebļava, ka inde. un neviens no jums nav ratiņkresla, jo nav slimojis ar poliomelitu un nav retains, jo parslimoja bakas.
2021-11-06 10:01
Julianna 4 5 Pat nezinu, kā apzīmēt cilvēkus, kuri skrien potēties ar žļurgu, ko viņiem ietrin tie, kas sākotnēji viņus saindē un tad nu "ārstē". Un plus vēl rūc uz citiem, ka neiet pēc žļurgas. Par nodokļiem. Ok. neārstējiet antivakserus(aizvien vairāk man sākt patikt šis vārds). Bet tad ar LIKUMU aizliedziet viņiem maksāt jebkādus nodokļus. Ja ne, tad ne. Pa radio dzirdēju, ka Latvijas teritorijā nav špricējušies 11 ģimenes ārsti. Vakar uzzināju par vienu. Esmu sajūsmā par šo sievieti. Jā, viņu izmetīs no noziedzīgās "medicīnas" sistēmas, bet no cilvēku sirdīm nekad. 2021-11-06 10:21
Vaukskis 4 1 Julianna, ārstēšana no ligām ir tikai viens no mērķiem, kam tiek novirzīta nodokļu maksātāju nauda. Ja ar likumu aizliegs nevakcinētajiem maksāt nodokļus, viņiem būs jāpamet šī teritorija, pat tiem, kuri to tagad (vēl) negrib, pārvācoties uz dzīvi ārzemēs, piemēram, etniskajā dzimtenē, jo nav pamata viņus te LR pieciest. Dzīves laikā nodokļi ir atskaites punkts neizbēgamībai. 2021-11-06 10:36
Julianna 5 4 Mana etniska dzimtene ir Latgolas pakalni! Nekur nav jādodas! Lai brauc pensilvānietis uz savu etnisko dzimteni. Skatertju doroga! 2021-11-06 10:41
CoCoSan
1
8
Tessa, nevienā brīdī neesmu noliegusi c19 eksistenci un saslimšanas varbūtību. Vēl vairāk, esmu teikusi, ka ar to nāksies izslimot visiem.
Pilnībā piekrītu, ka katram pašam ir pienākums parūpeties par savu vispārējās veselības stāvokli visos viņam pieejamos un pieņemamos veidos, jo tas ir paša cilvēka interesēs. Kāds tic vakcīnai, kāds ir skeptisks, tas nemaina lietas būtību, - katrs pats patstāvīgi ir tiesīgs uzņemties atbildību par visiem riskiem, kas saistīti ar viņa veselību un dzīvību. Un vakcīna neizslēdz ne saslimšanas, ne nāves iestāšanās varbūtību. Un apgalvojums, ka vakcinētie izslimo vieglāk, ir ar dakšām debesīs uzzīmēts. Jo lai spriestu, kas ir vieglāk, jāzin, kas ir smagāk katram indivīdam konkreti.
Man tagad slinkums gūglēt, taču cik atceros, visas vakcīnas ko saņēmu, bija pārbaudītas ar laiku. Diezgan nopietnu laiku. Līdz ar ko ir visai nekorekti salīdzināt pirkstu ar gurķi. Kāda ir c19 vakcīnu kvalitāte, mēs to varēsim uzzināt tikai pēc ilgiem gadiem.
2021-11-06 10:48
saulite34 6 4 Tie,kas te katrā tēmā brēc,ka vakcīnas ir žļurga,pat ar labu veselību nevar izcelties,un,ja cilvēks sevi uzskata par tik gudru,tad jau nevajadzētu nodarboties zīlējot izkrāpt no cilvēkiem naudu un visas tās apvārdotās tējiņas ,ko visas tās prastās tantes mēģina iesmērēt cilvēkiem ,ir vēl traģiskākas žļurgas ,un tajos Latgoles pakalnos pašlaik ir vislielākais saslimušo skaits un vismazāk vakcinēto skaits. 2021-11-06 11:01
Silve 1 Bet, kur tad ir rakstīts, ka tās zāles ir iepirktas Latvijā??? 2021-11-06 11:24
VECA_PIEPE
Anti-vaxxer revolucionāru Himna.
Bļaudams plaušas vēdināju, PRET vakcīnām cīnoties!
Bļaudams dzimu, bļaudams augu,
Bļaudams mūžu nodzīvoju!
Bļaudams nāvi...
nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 61 līdz 80 (kopā 96) | nākamās >> |