Kā vieglāk tikt vaļā no antidepresantiem?

kā tikt vaļā no depresantiem, smagi sindromi, kad gribu beigt lietot sāp galva, miegainums
Jautā 2015-04-07 16:38

nonpareil (2015-04-07 16:45)    2 Vispirms jau vajadzētu konsultēties ar to ārstu, kurš tev antidepresantus izrakstīja. No antidepresantiem atradinās pakāpeniski...

zance (2015-04-07 16:46)      Prasi ārstam.. bet ja ilgāku laiku lietoti, tad nevar vienā dienā "atmest".. deva jāsamazina pakāpeniski. Bet varbūt jāmaina uz citiem, jo galu galā-taču ar kādu mērķi tos sāka lietot.

bella_ (2015-04-07 16:57)      nevajadzēja sākt lietot ....
tās ir lomkas saucamās ... kādu brīdi būs pēc tam pazudīs tāpat ...

inaralaima (2015-04-07 17:12)    1 Vajag nogriezt kā ar nazi.,visu aizmest.Galvassāpēm var lietot ingvera sakni,palīdz.

zidapuce (2015-04-07 19:14)  1   Tavs jautājums mani vedina domāt, ka neesi apmierināta ar medikamentu ietekmi uz veselību. Katrs cilvēks runā par savu slimību tad, ja viņam tā traucē realizēt savas vajadzības. Priekš kam Tev ir nepieciešams pārtraukt antidepresantu lietošanu? Ja Tev radušās bažas par sevi, tad ir svarīgi ar tām ko darīt. Jebkurā gadījumā, ārsta konsultācija var būt noderīga, nomierinoša un tavas bažas kliedējoša.

straujaa (2015-04-07 19:24)      nevis noņemt, bet samazināt devas. vakarā droši vien dod ko nomierinošu, bet no rīta jādzer kas uzmundrinošs...ja miegainums, tad nakts deva varētu būt par lielu.

lapsene (2015-04-07 21:43)  1 1 Meklē LABU psihologu.

marselis (2015-04-08 11:41)      homeop.,
ir sastavi ,kuri nonem dazadas atkaribas-,biokimiski mainot, metab.strukt.

austr.met.-,piedava sarkanvinu

Līdzīgi jautājumi
Antidepresants Seroxat (Paroxetin) (17 atbildes)Antidepresanti (48 atbildes)Antidepresanti (27 atbildes)Antidepresanti - plusi un mīnusi (18 atbildes)
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu