Kā izslēgt smadzenes pirms miega?

problēma - viena darba diena nesen ir beigusies un atlicis gulēt stundas 6 līdz sāksies nākošā, vislabākais būtu iekrist kulta un atslēgties uz tām sešām stundām bet nē, prāts turopina vārīties un viss , dari ko gribi , lai cik nebūtu noguris nevar izslēgties , un beigās kad ir paliku sas stundas 3 ko guklēt tad uznāk lūziens.. ganjau pazīstama situācija.. varbūt ir kādi ieteikumi kā tikt ar to galā bez miegazālēm?

JurisK (2012-07-08 08:29)      Principaa nekaa - taas ir paarguruma sekas. Vajaga atrast vismaz vienu dienu nedeeljaa, lai var guleet tik ilgi, kameer vairs nespeej. Nu varbuut reizi 2 nedeeljaas. Noguleet vismaz 12 stundas.

Weejainaa_ (2012-07-08 08:32)      Un tagad te salasīsies ārstu konsīlijs un dos Tev pareizo slēdzienu?Ir gadījumi,kad labak doties pie ārsta,nevis pa kaktiem klausīties ko kurš ieteiks...katrs mēs esam savādāks...un tas,ka neguli,protams,ka tam ir kāds iemesls,kas jāmeklē Tev pašam sevī...

art_deco (2012-07-08 08:34)      Nepieciešamas vairāk tieši fiziskās aktivitātes.

sorrell (2012-07-08 08:44)      pirms miega jāiedzer silts piens ar medu:)

mieru_tikai_mieru (2012-07-08 08:54)      1. fiziskas aktivitātes īsi pirms miega
2. neēst vismaz 2 stundas pirms gulētiešanas.
3. ūdens procedūras (jebkādas - peldēšanās, duša, vanna)
4. silts piens ar melnajiem pipariem

gauja (2012-07-08 09:20)      Notu 10 pilieni ar ūdeni! I usjo!

dzei_er_juings (2012-07-08 09:23)      Prāta atslēgšanai noder meditācijas, vēl šādas tādas austrumu parkses, bet nu vienkārši tas nav, kaut vai uz dažām minūtēm atslēgt prātu!

fargo (2012-07-08 09:39)      bleķis par "fizisko aktivitāti". nomierinot nervus, piemēram ar aliņu, koņa 100g. iedarbojas nenovēršami.
bet ne vingrot.

stardust (2012-07-08 09:43)      Parasti cenšos tādā gadījumā pavērst domas citā virzienā, sāku apdomāt kādu patīkamu notikumu, to, kā varētu īstenot kādu ieceri, vai vnk būvēju gaisa pilis, un tad jau pēc kāda laiciņa aizmiegu gan. Metodei panākumi mainīgi :) bet reizēm funkcionē gan. Galvenais nedomāt, cik ļoti vajag aizmigt.

Janues74 (2012-07-08 10:28)      Jā, zināma problēma. Vēl jo vairāk, ja tā nāk kopā ar kaut kādiem emocionāliem pārdzīvojumiem. Pēc pieredzes: alkahols kā zināms palīdz, bet tas ir pieradina smadzenes un tad ir vēl trakāk, jo sajūt dabiska miega ritms, fiziskās aktivitātes ir iedarbīgas, bet tikai pie normāla(dabiska) darba un atpūtas stundu režīma, tā kā atliek vienīgi medikamenti, bet ilgtermiņā tas jebkura gadījumā nav veselīgi. Es priekš sevis secināju, ka tikai normāla darba un atpūtas stundu balanss var + - palīdzēt un tad protams iedarbīgi ir visi veselīga miega sekmējoši paņēmieni. Galvenais jau ir tas psihologiskais komforts :)

fernfahrer (2012-07-08 10:45)      šoferi parasti atslēdzas izdzerot aliņu...

lasminaxxl (2012-07-08 10:53)      man arī pēc d-nakts darba nenāk miegs , kaut jūtos galīgi šķērsām .
man miegs uznāk pēc laba sexsiņa - tas no pieredzes ...

Kamija (2012-07-08 12:04)      kad naktīs strādāju, man bieži tā gadās ;) 50 g konjaka un lieta darīta, pirms tam var ieiet arī remdenā vannā uz īsu brīdi un pašķirstīt Privāto Dzīvi vai citu līdzīgu lasāmvielu ;)

lai intensīvi strādātu, pats smadzenes uzstādi uz zināma viļņa un tās neapzināti turpina darboties... tapēc mēģini atslābināties... es vēl mēdzu pirms gulētiešanas izvest suni (arī tad, ja šis neparko negrib!) :))) ierastas nodarbes nomierina ;)

nakc (2012-07-08 12:23)      karsta vanna, vīna glāze

edora (2012-07-08 13:39)      :) mēģinu spilgti iztēloties , ka tūlīt, tūlīt būs jāceļas augšā ... zini, palīdz.

I_am_so_ (2012-07-08 13:52)      piekrītu JurisK - tās ir pārstrādāšanās un pārguruma radītās sekas. pierast pie alkohola miega devas nav ieteicams. svaigs gaiss un aktivitātes pirms miega ir labi, bet ja pirms gulētiešanas tik un tā vēl piesēž pastrādāt vai padomāt, tad viss ir vējā. kopumā ir jāatsakās no regulāras strādāšanas 12 - 14 stundas diennaktī. + obligāti 2 stundas pirms gulētiešanas nedarīt neko nopietnu (nepiesēst pie kāda uzdevuma risinājuma meklēšanas vai citas problēmas/ jautājuma analīzes). var ieviest praksi - pastaigāt svaigā gaisā, iedzert tēju un paskatīties kādu vakara seriālu. ierasts režīms prātu viegli nomierina. tādiem cilvēkiem + vēl raksturīgi, ka reti kad pietiek ar 6ām stundam miega. ir nepieciešams vismaz 8 stundas diennaktīt vai arī kā JurisK teica vismaz brīvdienās izgulēties tā, ka vairs nevar. :)

nenopietninopietna2 (2012-07-08 14:08)      Ne visiem der viena un tā pati recepte. man arī ir tā bijis, ka 3.., 4 mēnešus esmu gulējusi pa stundai, divām naktī.Tas no stresa un pārslodzes darbā. Par cik biju redzējusi, kā manas, pāris kursa biedrenes no miega zālēm sāka iet " sviestā" atturējos no ripiņu rīšanas. Uzķēru, ka man no "Sudoku" risināšanas ātri uznāk miegs un acis līmējas ciet. Sāku piekopt šo risinājumu. Man labākās miega zāles ir "Sudoku". Smadzenes vienkārši atslēdzas - aiziet gulēt.

dobermans (2012-07-08 14:38)      Vajadzīga stabila nervu sistēma - pat ar visiem stresiem cilvēkam jāaizmieg 5-10 min. Ja tādas nav,tad nelīdzēs ne psihologs,ne psihoterapeits,ne baznīca.... [Visas kaites sākas no galvas]

Līdzīgi jautājumi
Par daudz vai par maz miega. (6 atbildes)Tautas līdzekļi labam miegam (18 atbildes)Miegs pēc pusdienām (27 atbildes)Miegs nāk pa dienu (19 atbildes)
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu